Yamaha DT sprzedaż

       

Podstrony


Ktoś kto twierdzi, ze cierpienie uszlachetnia- jest masochistą..

" />Plazgut cieszę się bardzo że chcesz wyjaśnić sprawe a nie FOCH i nara Nie wiem czemu MTX się zatarł na moje była inna przyczyna niż sam skład chemiczny (klasyfikacja ?W??)oleju ale skoro mowa o konkretnych przykładach to kiedyś miałem Yamahe RD 350 YPVS 63 KM ( sportowo -turystyczny ) poprzedni właściciel przekonany że mineralny jest najlepszy i lał go latami. Po kupnie tego sprzęta od razu Castroll fullsyntetyk i wierz mi moto pracowało naprawdę super. Przy kupnie miał ok 45000 jak na 2T to masakryczny przebieg zwłaszcza że mocą wysilony na maksa przy sprzedaży miał ok 70000 i latał dalej. Więc naprawdę nie wiem co w Twojej Hondzie zaszkodziło zwłaszcza że jeżdząc swoją Yamahą obrotomierz nie zchodził z 7000obr/min. Nie wiem jak jest w DT czy MTX ale ja miałem specjalny dozownik oleju jeżeli też taki miałeś może jego awaria była powodem zatarcia. Co do nagarów to one właśnie powodują zapieczenie się pierścieni tłokowych w rowku tłoka, następnie wybijanie cylindra przez nadmierny luz bo pierścień stracił sprężystość tylko (zintegrował) się z tłokiem następnie zmęczenie materiału tłoka (powstawanie mikropęknięć) i najgorsze czyli pęknięcie i urwanie się tłoka.
Co do Weterana to naprawdę (już to kiedyś pisałem) ale nie znam drugiego takiego człowieka który tak szanuje ludzi bez względu na wiek, wykształcenie, pochodzenie itp i wierz mi że te nieszczęsne piły to był żarcik na rozlużnienie atmosfery a nie żeby w jakiś sposób Ciebie poniżyć albo obrazić.
pozdrawiam wszystkich Fifi.

Dzięki za poradę, ale niestety sam nie rozłoże silnika, brak mi już sił i nerwów, tak mnie ciągnie do jazdy. Musze moto oddać do warsztatu, podało na WILLINGER , na podkarpackiej, miałeś z nimi coś do czynienia??

Co do MOTORLANDU, to u nich sie dowiedziałem, że nie ma w sprzedaży uszczelki pod glowicę do Yamahy DT , w innych sklepach już była w sprzedaży.

Witam. Mam na sprzedaż DT 50 z 2003 roku a wzasadzie to 70 cc po full tuningu.
Cylinder Harem NO 70 cc
Gaźnik Dellorto 21 mm
Wydech Metrakit itp wał, łożyska, sprzęgło też tuningowe. Po wymianie tych części przejechane bardzo mało.
Zmienione przednie zawieszenie na upside-down od Pegaso 650 i duża tarcza. Zacisk większy od seryjnego i dwutłoczkowy. Motor na kołach Supermoto.
Z ceną można sie dogadac, bo nie chce dużo. Za 3000 zł się sprzeda.
Moto zarejestrowany i ubepieczony do maja 2009. Więcej info na gg 4004792 (często niewidoczny). Możliwość sprzedaży silnika wraz z osprzętem w cenie 2000 zł. Dodam ze same części tuningowe tyle kosztowały.

Fota

Na zdjęciu jest mniejszy zacisk Grimeca ale obecnie jest założony dwu tłoczkowy zacisk od Aprili Pegaso 650 no i tarcza jest po prawej stronie.

" />kiedys się pytałem w urzędzie jak rejestrowac zabytek to pomarudzili i nic się nie dowiedziałem ;/ ale miałem sprzęt z włoch yamahe dt (tyle że wersja mbk ) i sprawa wyglądała tak do chyba 2000 roku w krajach ue jak francja belgia włochy (moze cos jeszcze) nie trzeba było rejestrowac motorowerów tam aby kask chyba i jak rower potem weszło takie prawo że trzeba rejestrowac każdy no ale co jak dziadek kupił sobie taką DT do koscioła postawił w szopie i nie zarejestrował ? przyjechał polak i kupił ? tak da się100% zarejestrowac trzeba sporządzic umowe kupna sprzedaży z kims własnie z francji / belgii itp.umowa to dokument potwierdzający zakup wiec moto jest twoje. umowa musi byc przetłumaczona z pieczątkami itp. potem sie z tym idzie na 1 przegląd w kraju kosztr przeglądu 120 zł jakos tak on ci sprawdza czy masz hamulce swiatełka itp. i wypisuje nie wiem jak sie nazywa ale opisuje co to za moto marka i tak dalej. potem się rejestrruje jak moto zakupiony w polsce z papierami wiem bo mam skutera z belgii i tez tam smigany jako motorower potem oddany na złom bo się urwał wydech ale odkupiony ze złomu. i przyprowadzony do polski. i poszedłem na przegląd juz gosc zaczął kwity wypisywac jak wprowadził nr ramy do kompa i wyskoczyło mu ze to 125 pojemnosci ;/ no i z godzine latał wokół motorka i patrzył i kręcił nosem że za duży jak na 50 ccm. a jakbym miał seryjnie 50 ccm to rejestracja by spoko poszła potem miałęm tego mbk tez chciałem rejestrowac ale miałem sportowe koło z przodu wsadzone pod tarcze a chyba był bęben ;/ i nie mogłęm miec z przodu zacisku albo musiałbym przerabiac wiec nie chciało mi sie bawic i szybciej sprzedałem

Witam, padł u mnie termostat, dokładniej moto się zgrzało mocniej niż dotychczas. Wydaje mi się że on już szwankował wcześniej, chłodnica nagrzewała się równocześnie z cylindrem i nagrzewał się 10 minut czyli termostat był cały czas otwarty jednak nie pomyślałem o tym wcześniej. Wywaliłem termostat i jest tak jak było wcześniej czyli OK. Wiadomo że z termostatem lepiej się jeździ więc szukam nowego, w poland position wołają 176 zł za nowy, ta cena to lekkie przegięcie. Myślę że może pasować właśnie od yamahy dt. Moje pytanie brzmi czy termostaty w dt 50, 80 i 125 są takie same ? Interesowały by mnie rozmiary termostatu od dt 125. Mój wygląda bardzo podobnie jak ten od dt 50 więc pewnie dt 125 ma podobny.


Na moim termostacie oznaczenia to: DM 65. Nie wiem co oznacz ta 65, może temperaturę otwierania się termostatu? Jak ktoś ma na sprzedaż termostat od dt to niech da znać. W sumie średnica wystarczyła by mi do podpasowania termostatu.

-- mniej niż minutę temu --

Trochę poszperałem w necie i z tego co znalazłem taki sam termostat ma RG 125, Burgman AN250X

Mam Dt125 sprzed 89 roku - rozebrałem sprzęgło i okazało się, że mam tylko 5 tarcz i nie ma dystansu :/ teraz pytanie: z czego ten dystans jest zrobiony? (może sam będę w stanie go dotoczyć)

Ma ktoś może serwisówkę do tego modelu lub sprzęgło na sprzedaż? :) Tarcze mam w porządku, byle dystans był w miarę dobry.

No to sie przylansuje nowymi wlepami ktore dają mi moc z kosmosu i teraz mi idzie na koło z 7 biegu z gazu. I ze mam aparat cyfrowy i narobilem fotek kilka fotek normalnych jakies tam nieudolne gumowanie i chyba gleba :) a i cos o motorze rok 2004 przebieg 9 tyś odblokowana, fajna bo moja

MOTOR BĘDZIE WYSTAWIONY NA SPRZEDAŻ ZIMĄ/WIOSNĄ 2010r.

Siemka

Proszę Was o wycene mojego moto bo chcem się dowiedzieć ile w razie sprzedaży mógłbym wołać za niego. Oto kilka podstawowych informacji:

-Przebieg (25000 km.)
-stan wizualny oceniam na dobry a stan silnika na bardzo dobry zrobiony jakies 10km szlif cylindra nowy cały zestaw tłokowy jakieś 800km temu wymieniane wszystkie płyny, świeca, olej w lagach, uszczelniacze przedniego zawieszenia, filtr powietrza, opony przód i tył, klami sprzęgła i hamulca przedniego było coś tam jeszcze ale nie pamietam.
-rok 3.6.1986r.
-sprowadzony z Niemiec z dokumentacją Niemiecką.

Oto kilka fotek motoru:

Mam akurat dt 04' na sprzedaż (dolny slask )
1.Mi nie wariuje
2.Nie powinna być za niska ale to duzo zalezy czy bierzesz SM czy R( jak sie nie mylę z R nie ma 2004 roku).Sam mam 178 cm i jest w sam raz.
3.Licznik ma bardzo duzo funkcjii aż cięzko ogarnąć. Obrotomierz , wskaźnik temp. , wskaźnik aku, Przebig , i wiele innych , jak np stoper .
4.4 -4,5 tys po tyle chodzą w takim stanie żeby nic się nie działao poważnego. Czym wiekszy rocznik tym droższe.
5. Jak się nie mylę w białym kolorze seryjnej ( na europę ) nie było . Chodzi mi o te powyzej 2004 roku.
6.Ja już mam prawie rok i praktycznie nic nie zrobiłem. Wszystko gra tak jak powinno.

Jak byś był zainteresowany moją detą to pisz , ewentualnie pogadamy o szczegółach.

Ogólem silniki AM6 bardzo dobre silniki , podobno łatwe w obsłudze.
No i też niektórzy na allegro wystawiają MBK jako Yamahę Dt. Praktycznie różnią się jednym szczegółem. ( bynajmniej ja go zauważyłem.

Nie wiem, czy jest taki pojechany. Podobno ma zregerowany wał:

Witam, mam na sprzedaz honde mtx 80 r2 1997 rok z tuningiem na 125cm3 motorek w zimie przeszedl remont tzn; zestaw napedowy lancuch + zebatki, wszystkie lozyska , zimeringi, pierscienie tlokowe,manetki, zestaw naprawczy pompy wodnej, wzmacniana skrzynia biegow, tarcze sprzeglowe, linki detki, odblokowany dyfuzor wraz z koncowka wydechu, jak i regeneracja walu.

Szokda, ze cylek taki duzy typ wlozyl/
Z tego co wiem, Amokowi nie zalezy na wygladzie, tylko na jezdzie. Rama spawana przy nozce, niech typ zrobi zdjecia blizsze i sie zobaczy co i jak.

Co nie zmienia faktu, ze za taka cene mozna dorwac, dosc dobra Yamaha dt 125 :). Chodz mtx sa lepsze od dt, to jednak lepiej kupic sobie dt 125 za taka kase.

Aaaa, zarejestrowane na 50 ccm, 125 za 3500 nie dostaniesz, ale dt 80 napewno i to w dobrym stanie. Wiec bierz dt 80 na 50, albo lepiej wziasc Honde mtx 80 tez na 50, lub Suzuki ts tez 80 na 50.



Sitedesign by AltusUmbrae.