Książka telefoniczna indywidualnych abonamentow

       

Podstrony


Ktoś kto twierdzi, ze cierpienie uszlachetnia- jest masochistą..

Książka Telefoniczna tel. woj. śląskie 2007

http://images25.fotosik.pl/192/b37d08693b7f4bf7.jpg

Mam do zaoferowania książkę telefoniczną tel.2007 dla okręgu śląskiego. Posiada spis abonentów indywidualnych. Była w którejś gazecie, ale w niezbyt dużym nakładzie.

Nazwa pliku: slaskie2007.iso
Rozmiar Pliku: 316,35 MB
CRC32: 101C4047
Rozmiar segemntu: 8
Liczba segmentów: 40
Liczba mirorów: 12

Treść dostępna tylko po zalogowaniu. Nie jesteś użytkownikiem naszego forum ? Kliknij TUTAJ aby się zarejestrować.
Wszystko w porządku :)
-------
Zakończenie sprawdzania segmentów 2008-04-10 18:12:22
//fbi


  Cytat:
A może masz książkę telefoniczną dla Podlasia?:)
Nie mam. Mam tylko to z ksiazek. Dostalem to wczoraj z racji, ze mieszkam na slasku.
SPis abonentow TP oraz spis Klientów firmy Netia. Klienci indywidualni oraz firmy i instytucje.

Chcialbym zaznaczyc ze mozna znalezc numery do firm i instytucji na Kod HTML: www.ditel.pl ale klientow indywidualnych tam nie ma! Kiedys byli ale zostalo to zlikwidowane

Pozdrawiam

Aktualna książka telefoniczna zawierająca abonentów
indywidualnych oraz instytucje i firmy jest na stronie
DiTel - http://tel.portal.pl/

więcej na www.gsm.biz.pl


19 października 2006 r.

( wł ) Przetestowaliśmy gruntowanie ofertę Era Domowa - telefon stacjonarny. Wyniki testów są następujące:

a) system IVR pod numerem 602 900 jest mocno niedopracowany. Na odpowiedź na polecenie niejednokrotnie trzeba czekać po parę minut. Wiele opcji po prostu nie działa i odnosi się wrażenie, jakby system w pewnym momencie podczas połączenia uległ zawieszeniu
b) występują ogromne problemy z wybieraniem numerów z puli 0-800
c) numery skrócone, np.: do korporacji taksówkowych, pogotowia gazowego, energetycznego, wodociągowego, informacji kolejowej, górskich służb ratowaniczych, Błękitnej Linii TP działają losowo, co należy rozumieć, iż pod jedne numery daje się dodzwonić, pod inne nie. Numery skrócone należy wybierać poprzedzając je numerem kierunkowym strefy numeracyjnej, co dla dotychczasowych uzytkowników stacjonarnych stwarza dodatkowe komplikacje. Z systemowego punktu widzenia temat można problem rozwiązać bardzo prosto. Czemu nie uczyniła tego PTC ? - nie wiadomo
d) standardowe numery ratunkowe: 112, 997, 998, 999 działają prawidłowo
e) uważamy, iż przy tego typu ofercie operator powinien również wyjść naprzeciw dotychczasowym abonentom sieci komórkowych i odblokować na poziomie systemu możliwość wybierania numeru bez potrzeby wpisywania przed numerem abonenta cyfry zero ( znów jedno proste ustawienie w parametrach ). Ponieważ wielu użytkowników oferty Era Domowa używa jej z dotychczasowym telefonem komórkowym, w którym do książki adresowej są wpisane numery bez poprzedzającego zera - mają dodatkowe problemy, związane z koniecznością przeedytowania całej książki. Na szczęście unikną tego problemu ci, których wpisy w książce telefonicznej są podane w formacie międzynarodowym, np.: +48 75 222 222. Tak podany numer telefonu można wybrać podczas inicjacji połączenia w ofercie "Era domowa"
f) zaskakuje brak możliwości uruchomienia usługi "Połączenie oczekujące", co w ofertach wszystkich operatorów sieci stacjonarnych jest zasadniczo standardem
g) wdzwaniany, komutowany dostęp do internetu:
- obecnie wszyscy operatorzy stacjonarni umożliwiają wykorzystywania do tego
celu:
---> numeru dostępowego TP S.A., czyli 0-20-21-22
---> numerów dostępowych alternatywnych operatorów, np.: numeru dostępowego w sieci Dialog: 020-95-51
---> własnego numeru dostępowego

Jeśli w ofercie stacjonarnej Ery nie znajdą się wskazane wcześniej, czy później wskazane trzy sposobu wybierania numeru dostępowego do internetu, sprawa zapewne znajdzie swój finał w sądach konsumenckich i w UKE. W ofercie Era Domowa operator udostępnia wyłącznie własny numer dostępowy, będący numerem komórkowym, a połączenie z nim ... w cytowanej ofercie będzie zapewne kosztowała abonenta stacjonarnego więcej. Obecne podejście do sprawy:
- narusza się zbiorowy interes konsumentów
- stosuje się monopolistyczne podejście do wyboru operatora przy dostępie do
internetu

h) obszar, który wybiera abonent stacjonarny jest systemowo zdefiniowany dość nieprecyzyjnie. Jeśli abonent mieszka na pograniczu sygnału kilku stacji, dla którego to obszaru występują handovery pomiędzy sektorami każdej z nich, może się okazać, iż raz ze zdefiniowanego obszaru udaje się wykonać połączenie, a raz nie. Sugerujemy więc nieznaczne, systemowe rozszerzenie obszarów

( wł ) W związku z ukazaniem się w Erze alternatywnej do telefonii stacjonarnej oferty pod nazwą "Era Domowa", zrobiliśmy krótką analizę podstawowych ofert dla klientów indywidualnych w sieci Dialog oraz TP S.A. w przełożeniu na aspekt konkurencyjności względem oferty "Era Domowa"



Sitedesign by AltusUmbrae.